Mysväder!

Ååå vad mysigt det är! Det är så mysigt att sitta inne när det är snöstorm ute!! Värst är då att ha en hund som inte vill använda toaletten när blåsan blir för stor!!!

Igår va jag hos Farmor hela fm, alltid lika trevligt att gå dit och tjattra och dricka kaffe:) På em följde jag me mamma till Norrtälje för att köpa tapeter till Lillebror, han kommer få det jätte fint i sitt nya rum!

Idag blev det också en tur till Norrtälje, men då med Madde som skulle byta ett par skor. Kom tillbaka lagom tills snöstormen svepte in.

Känner att jag inte har mycket att skriva om, blir riktigt trist:) Imorgon ska jag iallafall till Jobbet och hälsa på, ser jag fram emot!!! 

Sitter nu med tända ljus och en brasa som värmer gott:) Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0