3 inlägg på 3 veckor...

... Är inte ok!! Tiden bara flyger förbi, vart tar dagarna vägen, på torsdag blir våran lilla skrutt 3 veckor, Stora tjejen:) Hon hade gått upp när vi va tll bvc i måndags, hela 110g !! Ska dit på fredag igen och då hoppas jag på en lite högre ökning!!

Igår va vi i täbycentrum med Tessan, Lova tyckte sådär om det. Sova är juh inte hennes favvosyssla, heller inte ligga i vagnen och barA se söt ut, nej bäras eller äta är det som gäller!! Handlade iallafall mössa och vantar till mej och byxa, body och strumpbyxa till Lova.

Nu snart ska jag ut och gå en sväng, ska lämna Tessans plånbok som hon glömde i skötväskan, och till konsum och köpa ersättning!!!

Ibland går det bra att sova, bäst är då att ligga på Pappas bröst!


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Va skönt å höra att hon har gått upp lite, då går de väl åt rätt håll :) Söt hon är på bilden! Vill träffa er snart igen! Ha de så bra sötisar <3

2010-10-20 @ 13:10:28
Postat av: Therese

Vi förstår! Inte kan du väll både ha en unge vid bröstet, sunny i knät och blogga samtidigt! :)



Tack för att du kom med plånkan! Jag kände mig som en nybliven mamma igår = virrig;) haha.



Hoppas ni inte regnade och blåste bort påvägen hem!

KRAM!

2010-10-20 @ 17:18:11
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Mamma tycker att Lova är jättelik dig när du var liten ;) Och hon hälsar grattis!

2010-10-21 @ 10:10:03
URL: http://lutzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0