Lättnadens dag:)

Min lilla tjej börjar bli stor!!! Idag var vi till bvc där vi gjorde månads-kontroll (som hon klarade mycket bra), och så va det vägningen!!! Hon hade gått upp från 3210g till 3515g, det är jag mycket nöjd med, verkligen en lättnad att hon nu går upp i vikt och är en mycket mer nöjd och glad bebis:) Då får vi juh också en mer glad och pigg mamma!!



Idag när det var ddags för den dagliga promenaden valde Lova sina Rosa fina pjucks och var så snygg:)

Och nu har vi precis tagit på pyjamas och kollar Robinson innan det är läggdags. Imorgon ska vi hem till Jennie en sväng och käka lunch, mysigt:)



Ser du Jennie vad fin jag är i pyjamasen jag fått av dej, kommer att sova som en Prinsessa!!:)

Gonatt på er.

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Åh duttig tjej som går upp! :) Vilka söta skor då! Var har du hittat dom? Ha de bra. Kramisar <3

2010-10-28 @ 21:03:35
Postat av: Emma

Japp, det är min tjej de:)

Dom har hon fått av Jennies mamma Lisa, tror dom är från kappahl!!

2010-10-28 @ 21:21:21
URL: http://emmaenilsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Så glad att vikten går åt rätt håll och att lova får en pigg och glad mamma!.. Som orkar leka med mig:) trevlig helg hjärtat!!

2010-10-28 @ 21:29:43
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Glömde!! Jätte sööt i sin fina pyjamas!!:)

2010-10-28 @ 21:31:01
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Nilla

Sååå sööt!!

2010-10-31 @ 10:47:12
Postat av: Jennie

Åhhh så fin hon e i pyjamasen, lilla prinsessan =) <3

2010-11-01 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0