Lyckad dag.

Idag har vi gjort Norrtälje! Åkte dit för att skriva på papper om faderskap och gemensam vårdnad på socialkontoret, efter vi varit där så åkte vi ner på stan och shoppade lite, jättefina kläder till lilla Lova:) Och vantar till mej! Åt lunch på G, var orolig att hon skulle vakna och såklart vara hungrig, vad gör man då? Svårt att veta när och vart det är ok att amma, och där det inte är ok att amma vart tar man vägen då, in på toletten eller? Svårt dedär!! Men Lova sov från det att vi åkte till att vi kom hem, det är min tjej de;)

Ikväll ska vi på kalas hos Moster Linda och Tomas, Tomas fyller år. Undra kanske om Lova ska få inviga sin nya klänning då. Ska försöka komma ihåg och ta med kameran också!!!

Annars då, jo det går fint, och för varje dag som går så älskar jag min lilla tjej mer och mer (om det nu går och älska nån mer än mest):) Dagarna går och man undrar i slutet av veckan vart tiden tar vägen, helgerna gillar vi mest då vi får ha Pappa Fredrik hemma hos oss:)

Igår va vi på Söndagsmiddag hos Johan och Emelie igen, börjar bli en tradition:) Igår bjöds det på hemmagjord pizza och paj till efterrätt, mmmm gott!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en trevlig dag!:) när vare ni skulle till BVC igen? Jag drömde i natt att jag var barnvakt och glömde väcka henne efter 4 timmar och du blev sur haha. Sur emma, finns hon? Saknar er!

2010-10-25 @ 17:23:47
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Alltså för att hon skulle äta! Missa de;)

2010-10-25 @ 17:25:02
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha. Snacka om att ni finns i mina tankar dag som natt:)



Jag ringer dig!

2010-10-26 @ 10:49:24
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0