26 September!

Varning för deppinlägg!

Då var den efterlängtade dagen här, dagen man sett fram emot i många månader. Just nu känns helt plötsligt denna dag bara jobbig. Kommer somna besviken och irreterad ikväll!!

Såhär i efterhand känner jag att det skulle vara bättre att få veta att i slutet av sep eller början av oktober så kommer eran lilla bebis att komma ut. Då skulle man inte stirra sej blind på detta datum och bli så besviken om den inte kommer då. Fast man vet att det är +/- 2 veckor som gäller så är det så frustreranda när 26/9 är här och man känner inte någonting!!!

Ligger med täcke och kudde i  soffan, hoppas på nå bra på tv. Kanske tar mej ett bad lite senare, känner att det skulle vara mysigt med massa regn idag.

Nej men trevlig Söndag då!!


Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Det är just det som är lite dumt, att man har ett visst datum som "slutdatum". Din lilla bebbe tycker nog att det är så mysigt inne i magen så hon vill gosa därinne ett litet tag till ^^ Det var annat med Adde, han ville ut 2 veckor innan beräknat datum och jag var inte så beredd på det ;)

2010-09-26 @ 12:00:17
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Therese

Finns inte mycket att skriva idag. Bara att jag älskar dig! Finaste du:)

2010-09-26 @ 15:34:59
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Elli

Kan tänka mig att det är jätte jobbigt. Dom borde sätta slutdatumet då man senast kommer bli igångsatt ifall man går över tiden istället.

2010-09-26 @ 22:35:14
Postat av: Therese

Jadå men de kom tillbaka imorse igen så idag har jag varit som en zombi på jobbet..

2010-09-27 @ 15:16:18
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Mama Malin

Faktiskt, jag håller med dig. Ge mamman ett absolut slutdatum för graviditeten istället för ett beräknad födsel datum. Mitt datum är den 6/10, längre än så går jag inte. Det är ju väldigt individuellt det där, beroende av hum mamman mår också. Men som jag förstått det så går man inte längre än 14 dagar i stockholm i alla fall. Men min BM verkar ha lagt mitt datum lite tidigare.. I norrland har jag hört att man kan gå 21 dagar över tiden

2010-09-27 @ 16:56:49
URL: http://minbebis.com/blogg/mamamalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0