ännu en dag...

... Har passerat.

Idag har jag, Wirre och Tindra och Sunny varit i Norrtälje, hälsat på Johanna en sväng och besökt macdonken:) En mysig fm. När jag kom hem gick jag över till Farmor och Nilla och fikade, Farmor har varit borta i 2 veckor så det var trevligt att träffa henne igen:) Mys-farmor:)
Sen kom Jennie över på en kaffe och llite skitsnack, så nu har även denna dag gått. Ännu en dag utan tecken på bebisankomst:(

Imorgon tänkte jag baka lite, kanske dra nått varv med damsugaren också, göra lite nytta!!

Jag tror att bebis kommer 1/10, Fredrik tror 28/9 och Jennie den 29/9. Hoppas att Fredrik har rätt:)



Mina älsklingar framför brasan som jag tänt! Haha, huslivet börjar ta sej:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Meh. Nu måste ju jag oxå gissa datum! Jag tror att du kommer få åka in den 2 okt och bebis är ute den 3e! Då går jag av korthelgen och är ledig sen! hähähä. Passar ju skitbra!



Jag meddelar om jag hittar billigare!

2010-09-21 @ 22:25:37
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0