bb-väskan

Nu är bb-väskan så gott som färdig, jag har ställt upp allt så det är bara att slänga ner sen. Det som saknas är kamera, laddare, godis och dricka och Fredriks kläder. Känns tryggt att ha det färdigt iallafall.



Och här är den nya filten jag köpte, hur mjuk som helst, den åker med till bb:)



Jag har precis kommit hem från Carin, en jobbarkompis som ska ha bebis 2 veckor efter mej:) Nu öser regnet ner, jag är trött då jag va uppe 3 timmar inatt, kunde inte sova! Så nu tänkte jag vila en stund, kanske lägger upp magbild för v 39 lite senare!!  Herråp!!

Jag och Sunny inatt:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj. Jobbigt att inte kunna sova på natten! Då kan du ju langa blogginlägg! Hur blir de imorgon?

2010-09-13 @ 19:08:11
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0