Bebisfeber.

Köpte nya påslakan förra veckan, med små vovvar på:) Var tvungen att byta till dom idag:)



Hon har fått en blomma i sitt fönster också...



En mobil som ska hänga över skötbordet, den är superfin när den hänger:)



Skor som hon fick av gammelmormor (min mormor). Så sött:)



Ni som missat det så gick vi in i September månad idag, Jag har inte missat det. Jag har längtat till September ända sen i mitten av Januari, då vi fick reda på att vi skulle få en bebis:) Nu äntligen har denna efterlängtade månad kommit!!! Men visst, jag vet att den lika bra kan välja att komma ut i Oktober, men det hoppas vi INTE på!!!!!

Snälla rara bebis, jag skulle gärna se att du vill komma ut om en vecka eller 2:) Då säger vi så!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Fint!

2010-09-01 @ 19:44:44
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jompan

Åhh va fint det blev med påslakanet!

Idag träffa jag dig med bebis i magen, nästa gång jag träffar dig kanske jag träffar båda flickorna ;) Men tycker nog du kan hålla dig med att klämma ut lillen tills jag kommit hem i alla fall.. hihi! Hörs vännen! Kramar

2010-09-01 @ 21:25:27
Postat av: Veronica

Åh som jag längtar!!!! Fy farao vilken fin mobil!!!!!!

2010-09-08 @ 22:33:22
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0