bf+2

Det verkar inte som att Fredrik får rätt iallafall, hoppas att Jennie har rätt, men tror nog mer på att Tessan är närmast (hon tror 3/10). Drömde inatt att vattnet gick när jag stod i duschen!! Det skulle juh vara praktiskt:)

Idag började inte Fredrik förrän 3, hans bror kom över så käkade vi lunch och titta tv. Sen kom mamma förbi på en kaffe efter att hon slutatde jobbet.

Mamma är nervös:) Hon ska nämligen köra oss in när det är dax, då min Slappa Sambo inte har någe körkort!!!  Varje gång jag ringer henne får hon lite smått panik, men hon intalar sej själv att hon kommer vara lugn och fokuserad när det väl gäller:) haha, tror jag vad jag vill om!! Imorgon skulle hon tydligen iväg med jobbet mellan ca 8,00 och 12,00, och hon är orolig att det ska dra igång just då och att hon missar att få köra oss (hon vill så gärna). Men mamma: Jag lovar att jag ska försöka knipa isåfall:)

Har även anmält oss till kusin Leos dop som är på Lördag. Det är väl enda anledningen till att det är ok om hon vill komma ut efter helgen:) Att vi inte missar dopet då!! Frågan är bara vad man ska ta på sej. Nån som har ett tält att låna ut??

Kanske ska gå förbi hos blivande Moster och ta en fika, om hon ska vara hemma.



Envisa lilla du, Kom ut nu!!

Kommentarer
Postat av: Therese

De vore ju tråkigt om jag har fel, men så är inte fallet;)

2010-09-28 @ 22:41:23
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0