Dagen.

Idag bar det av till Solna och Täby. Hämtade upp Tessan sen åkte vi vidare till hennes karls syster som bor i Solna, där bjöds det på god pastasallad och fika. Jag fick kolla igenom kläder som hennes son Harry växt ur, hittade massa fint!!:) Eftersom dom hade fått veta att dom skulle få en liten flicka (men så kom det en Harry:)) så hade hon tillochmed lite rosa söta babykläder:). Blev en ICAkasse! Tack så jätte mycket Susanna!!!



Så nu sitter jag och sorterar lite, och fixar och så:) samtidigt som jag kollar på Idol och skäms!!!

Innan jag drog mej hemåt så gick jag och Tessan till en butik som ligger vid henne, boom heter den och det fanns så jädrans mycket fina grejjor där! Det skulle vara heaven om man hade massa pengar, nu va det mest en plåga och se allt fint man inte kunde köpa:)

Lite småsaker fick följa med hem iallafall:

bokstäverna HOME


En löpare som jag ska stryka och lägga på imorgon.


Gästis:)


Köpte också blomdekoration (två hjärtan) och ett hjärta som hänger i babyrummet, men att lägga upp bilder här på bloggen tar hundra år så jag ger upp nu:)

bye


Kommentarer
Postat av: Therese

(De går inte att kommentera magbilden.. vet ej varför)..

Jätte fin är den iaf! Och bristningarna klär dig!

Tack för idag!

2010-09-14 @ 20:53:32
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Elli

Hmm... jag ser inga bristningar, så det kan inte vara mycket du fått :)

2010-09-15 @ 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0