Förlossningsföreläsning på DS

Igår var jag och Fredrik inne på Danderyd och gick på förlossningsföreläsning. För det första var det det så himla kul med alla gravidmagar. var hur många som helst som gungade fram där:) En syn!!!:)

Föreläsningen var bra, det mesta har man ju läst sej till under dom här 8 månaderna men det var bra att få höra allting från en BM som jobbar där man ska föda. Nu känner både jag och Fredrik oss lite tryggare i allt som ska hända. Fick mej en funderare på vilket sjukhus vi ska välja om det skulle vara fullt på Danderyd just när vi ska in.
1 DS
2 BB Stockholm
3 KS eller Uppsala?

Det hade varit riktig babyboom nu i sommar, men hon trodde att det skulle lugna sej nu till Hösten!!

Sitter nu och väntar på att regnet ska lugna sej så jag kan gå ut med Sunny. Brrr!! Sen ska jag tända ljus:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh va mysigt med föreläsningen! Längtar tills det är min tur! Jag ska gå på alla jag kan!;)



Ja, just nu har jag ont i halsen, strålar upp i örat. Men det går säkert över snart. Har ju hostat sönder min lilla hals.. :/



Jag jobbar natt på måndag, kanske att vi ses efter att jag går av 11? Jag lär inte smitta även om jag kanske hostar lite.

Trevlig helg!

2010-09-03 @ 11:42:25
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Hörrö du. Jag kan inte på tisdag! Har körlektion kl 15..

2010-09-05 @ 19:42:57
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0