Fredag

Idag har jag vart på mvc i Norrtälje (min bm har semester), äntligen har bebis fixerat sej, -Nu kan hon komma när som helst!:) magen hade växt 2 cm sen sist, nu är mitt sf mått 35 cm. Allt såg bra ut. Nästa tid är 24/9, hoppas jag slipper den, att bebis redan är här då:) Skulle vara helt underbart!!

Wirre och Tindra följde med mej, vi gick på stan efter, inhandlade en temp, amningskudde och världens finaste filt. Ni ska få en bild sen, just nu ligger den i tvättmaskinen, den ska packas ner i bb-väskan sen:)

Har fastnat för en jacka på hm, den fanns inte i norrtälje och skulle inte komma förrän i nov om man skicka efter den, så imorgon får jag ta bilen in till Täby och hoppas på att den finns där! Annars!!!!!!

Ser ni förresten vilken fin header jag fått? Den har Tessan fixat till mej... Tack söta du;)

Kommentarer
Postat av: Therese

http://underbarabarn.se/

2010-09-11 @ 21:30:18
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0