Mmm.

Igår var en bra dag, Började med ett besök på bvc, Allt såg som vanligt bra ut, Den lilla var förbannad (tacka fan för det, börjar väl bli trångt därinne), och ville inte lugna sej:) "BM påminnde om att humöret följer även med ut, så njut av lugnet:)".
Fick en tid igen 7/10, om vi kommer då ska vi få en tid för igångsättning senast 11/10, skönt att få ett absolut slutdatum, men hoppas ju innerligt att vi slipper komma på nästa besök!!!
Sa att jag inte haft nå förverkar eller så, men att jag har sammandragningar väldigt ofta tillochfrån, hon sa att det också var bra. Och att det för många säger "poff" så kommer den utan förvarning!!
Herre jösses vad jag vill att det där "poffet" ska hända mej:)

Efteråt bar det av till Täby för en mys stund hos bästa vännen Therese, hon bjöd på jätte god lunch och fika på de.
Hon är så söt den tjejen, mer nervös över förlossningen än mej och Fredrik tillsammans:)

Åkte hem och vilade för att sen på kvällen ha kalas för Fredrik, då han fyllde år på torsdagen! Var mycket trevligt:) Rickard och Steffie kom med deras lilla Alva, så fick man gosa med liten bebis också:)
Johan och Emelie var så gulliga att dom köpt en present till liten i magen också, en rosa jacka med rosett och öron på, jätte fin. Tack så mycke!!!
Blev en sen kväll igår, somna vid 01,30, upp och kissa 1 gång på natten, vaknade kl 09,30, utvilad:) Så himla härligt när man får sova bra på natten.

Idag vet jag inte vad jag ska ha för mej, Fredrik har åkt på match och ska vara borta hela dagen då dom ska ha avlutning ikväll, vi får se vad jag hittar på!!

Imorgon är det tänkt att bebis ska komma, lycka om det skulle inträffa:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, inte konstigt! Det här är ju såå STORT!!!!! :)

2010-09-25 @ 16:18:24
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0