Väntan.

Jag trodde aldrig att den här väntan skulle vara såå jobbig. Visst hade man hört att dom sista dagarna skulle kännas långa, men att dagarna skulle kännas som år hade jag inte väntat mej!! Det som är jobbigt är nog vetskapen om att det närsomhelst kan "sätta igång", och då kommer man att få känna den värsta smärtan man varit med om fysiskt och samtidigt det största och lyckligaste ögonblicket i ens liv, när vi fåt träffa vårat barn för första gången:)

Det som också känns så frustrerande är att inte känna att nått är pågång heller, i septembermammornas forum skriver alla om sina förvärkar och slemmiga trosor, jag blir överlycklig om jag känner nån liten menssmärta som smyger sej på men också försvinner lika snabbt (fast jag inte nes vet om det har med bebisens ankoms att göra:)), då det iallafall är en smärta av någe slag:) Har aldrig längtat så mycket efter smärta som jag gör nu:)

Nu vill jag att DU, lilla bebis ska komma ut! Mamma och Pappa (och Sunny?:))längtar efter dej!!


Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Drick hallonbladsté eller vad det nu var, ha mycket sex, putsa fönster, kryddig mat =) Har ni kommit på någe namn nu då?

2010-09-16 @ 18:31:31
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Har du förresten registrerat dig på libero så du får en startväska? Det finns från pampers också. Regga dig på deras hemsidor om du inte redan gjort det.

2010-09-16 @ 18:43:49
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag kände absolut INGENTING innan värkarna satte igång, vare sig med första eller andra barnet. Så förvärkar eller ej behöver inte va betydelsefullt :)

2010-09-16 @ 19:13:02
Postat av: Emma

Elli:

Tack för att du håller mitt hopp uppe:)

2010-09-17 @ 06:11:37
URL: http://emmaenilsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men tänk jag då som oxå måste vänta juh!!! Jag vill att hon ska komma nu!!!! Varje kväll innan kg går och lägger mig tänker jag, i natt kanske det händer!!!!! Väntar och längtar gör jag här!!!:)

2010-09-18 @ 07:49:00
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0