2x Sthlm

I Lördags tog vi bussen in till stan redan på morognen, lämnade av Lva till Therese där hon skulle vara hela dagen medan jag, Fredrik JOhan och Emelie skulle strosa i stan, kikade affärer, kollade på pride paraden, och sen åt himelskt god mat på mongolian!! Fy satan, lchf släng dej i väggen, jag gick all in och åt allt på buffen och det var jävligt gott=) Trevlig dag!! Å skrutt hade haft det bra hon med<3  :)

Sen i måndags åkte vi tillsammans med Steffie, Rikard och Alva in till Skansen. Jag tycker själv att det är ganska så mysigt att traska runt där, upp och ner för alla backar, men jag tror att det kommer passa Lova mycket bättre nästa sommar, Det hon gjorde denna gång var att äta och sova:) men det är ju mysigt de me=)


Alva ute å går!!


Såhär glad var Lovanär hon vaknade upp på Skansen

Efter att vi gått igenom Skansen så gick vi till humlegården och satte oss, det var nog snäppet roligare för dom små, där kunde dom springa/krypa fritt pluss att det fanns en stor lekpark med bla gungor:)


Jaga fåglar och leka med pinnar


Gunga är favoriten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0