Får för mej en sak...

... Å då ska det helst hända bums!!! Sitter och kollar inne på Styleroom och blir helt förälskad i allt fint!! Nu ska jag måla om i köket, har bestämt mej för att måla vitt på trät som sitter på halva väggen, men sen vet jag inte om jag ska sätta nån fondtapet eller om jag ska måla vitt på reten av väggen?? Sen vill jag lägga nytt golv i hall, allrum och vardagsrum som alltihop går ihop, vi har vitt eller ljust på alla väggar och jag vet inte om jag vill ha ljust eller mörkt golv?? vad tror ni blir snyggast?? Tänk om man kunde göra allt själv bara!! Skulle vilja vara målare/golvläggare och snickare och just ja mura skulle jag vilja kunna också=)

Aja nu sitter jag och väntar på min babe som har spelat match (jag är en kass fotbollsfru som tycker det är kallt ute och inte orkar åka å kolla!!), kanske sätter på en film eller nått!!! Hej hej..


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha. Va roligt att du kallar dig fotbollsfru! Vad ska jag kalla mig?? Hahaha. formel 1 fru..?



Jag hjälper dig gärna med renoveringen! När kör vi igång? Bj är ju golvläggare eller iaf lärling och kanske kan göra det åt dig för en liten peng.

KRAM!

2011-08-12 @ 22:29:38
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Hitta en sida med fina mössor. Både barn och vuxna!http://busmonster.se/index.html

2011-08-15 @ 17:26:14
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0