Första arbetsdagen -Check

Ja då var det gjort!! Började 15 igår och jag av 16 idag, phu vad de va skönt å komma hem. Va roligt att vara tillbaka på jobbet, tycker om jobbet och personerna där:) Och så hade vi möte idag å då fick man ju träffa allihopa igen, Trevligt!!  Bäst av allt var ju att det hade gått så bra här hemma, (gör det lite lättare att gå iväg och jobba långpass när man vet det går susen hemma) dock hade Fredrik sovit på en madrass utanför Lovas rum, för att vara säker på att vakna om snutt skulle vakna, Haha, gulle då<3
Lova är lite kinkig fortfarande men har ingen feber, men nu upptäckte vi små prickar över stora delar av kroppen? Eftersläng från febern eller vaddå? Verkar inte klia och det är inga som känns, sitter "lixom i kroppen":) Väntar och ser vad som händer med dom!!

Nu till något stort och efterlängtat... Lova har äntligen fått tid till scintröntgen av njurar, den 16 sep.. Nu hoppas vi bara att allt ser bra ut och att hon slipper bli itvingad denna medicin var eviga kväll!!! Jag är Nervös, för det första för Lovas skull såklart med nålar och röntgen men sen också hur jag ska ta oss till Huddinge i den värsta kö-tiden (kl 9 ska viva där!) Lugn bara lugn!!!!

Äntligen ska jag ut å springa imorgon också, har varit tvungen att ställa in två gånger denna vecka så nu får jag köra tor, fre, lör!!!! Hejja, hejja!!


Min äldsta och finaste blomma<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa! Äntligen röntgen!!! Wehoo! Ni fixar köerna.. eller. hehe. Ringer snart.

2011-08-18 @ 10:29:51
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0