Jag lär mej.

Jag har alltid varit en sån som måste göra något hela tiden, det behöver inte alls vara någe speciellt, det kan vara att åka till mamma och fika eller träffa någon nån timme bara, att bara ha en hemmadag har gjort mej stressad och rastlös. Idag har jag haft en riktig hemmadag och jag njuter. Va lite rastlös imorse och ringde då till farmor:), men hon kände sej lite krasslig så vi skulle höras en annan dag. Så jag har hållt mej hemma hela dagen, När Fredrik kom hem la jag mej i badet (va såå skönt), efter ett tag fick Lova hoppa i, va första gången vi badar badkar tillsammans:) hon gillat!! Sen åkte jag iof ner till konsum och köpte blöjor, hade inte en enda kvar!! Men de tog 10 min typ. Nu sitter jag här med ett stort glas kaffe och en chokladbit (jag syndar!!) och bara må bra, Sunny och Lova ligger och sover och Fredrik är iväg på fotboll!! Ensamhet uppskattas på ett annat sätt nu!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Va härligt! Snart är du lika hemma kär som mig! Då ses vi aldrig:/:/:/ haha.

2011-02-16 @ 21:40:33
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: farmor

Det blir ännu bättre när vår och sommar kommer,kan ni vara ute på eran fina tomt och pyssla,du har ju så fint hem Emma!!! Kram

2011-02-17 @ 12:08:19
Postat av: Nilla

Hahaha!! Men det var väl på tiden;)! Nä, det kanske är lättare sagt än gjort att bara vara hemma och VARA. Men då kan du gosa med Lova & Sunny, planera inredningen i huset (och utanför), kolla i kataloger och nätet på tips (snart börjar trädgårdssäsongen), fixa med bilderna i photoshop el dyl (nu när jag hört att du var sugen på en systemkamera). Ja, att bara VARA hemma är lyxigt i sig, anser jag iaf. God fortsättning med det gumman;). KRAM.

2011-02-23 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0