Satans piss!!

Är så jävla less på den här kylan och framförallt SNÖN och blåsten, visst vinter är mysigt men det är nog nu!!! Behöva klä på Lova tonvis med kläder, trycka ner henne i en tjock åkpåselåta henne ligga som i en liten koja och aldrig få se någonting. Sunny som skskar och hoppar på 3 ben för att hon fryser så!!   Tänk när sommaren är här, får rys i kroppen när jag tänker tanken:)



Igår stod babysim på schemat, hade med oss Therese som agerade fotograf så snart kanske ni får se lite bilder på oss bad-brudar:)
När Fredrik sen kom hem strax efter 14 så åkte jag och jobba, va kul att komma till jobbet igen, har saknat de. Skönt att hoppa in lite extra ibland bara. Och väldigt bra för Fredrik att få lite ensamtid med Lova, det behöver dom!!! Lova som är van med tjejhäng, fia med brudar eller ibland åka och shoppa(men oftast hänga hemma med mamma) fick igår känna på grabb-livet, Käka på pizzeria åka och tippa och sen på fotbollskväll, typiskt Fredrik!:)

Nej ni, våra braständare är slut och jag har därmed väldigt svårt att få fjutt på brasan, alstså är det min sysselsättning närmsta timmen..

Kommentarer
Postat av: Therese

De e ingen val! Jätte fina ju!!

2011-02-16 @ 19:19:58
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0