Andra kvällen.

Ikväll är andra kvällen som Lova somnar i sin säng. Vi bar in hennes säng till oss igår, och lät henne somna i den, det tog 1 timma och 40 minuter (aldrig ge sej:)). Ikväll tog det BARA 55 minuter tills hon sov, vågar man tro på en halv timme imorgon kanske:)...
När hon vaknar på natten så bär jag över henne till oss! Det är blandade känslor att låta henne sova i sin säng, det är ju så himlans mysigt att ha hene emellan oss i sängen, höra när hon andas, titta på henne när hon sover och sniffa in bebisdoften:) LYCKA! Men samtidigt tror jag det är bra att hon kan sova i sin säng och tillslut i sitt rum!

Jag har börjat trappa ner amningen också, idag har jag bara ammat en gång på morgonen och en gång vid middagen. Jag pumpar ur om det spänner för mycket, funkar bra!!

Imorgon när vi vaknar går vi till Jennie och tar en fika, Tror Lova saknat henne:)
Lova & Jennie

Kommentarer
Postat av: Therese

Dubbel sats måste väll räcka? Men vill du ha bjudbullar så kör på 3!

2011-01-25 @ 21:38:08
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0