Helt slut.

Vi har precis kommit hem från babysimmet och jag är helt slut, man blir så himla trött av att vara i badhuset. Lova ligger också och sover. Hon var lite kinkig idag, var tvungen att sätta mej och ge henne mat mitt i, Fick sita i trappan i basängen så det var varmt och skönt iallafall:) Lova la av några pruttar när vi satt där och jag va riktigt orolig att hon skulle bajja, en det var bara luft:) Badbyxorna hon hade förra gången va lite för stora så nu hade vi införskaffat oss nya lite mindre och dom satt som en smäck på den lilla rumpan!!

Jag tycker att det är svårt att få in sovrutiner för Lova, på fm är det inga problem, vi går upp vid 8.30-9.00 sen går vi ut med Sunny vid 10 och då somnar hon och sover sen ca 3-4 timmar sen blir det lite olika på em men jag vill att hon ska sova runt 20 sen på kvällen, men det kan bli allt från 19 till 23 som hon somnar. Hur mycket ska en bebis på snart 4 månader sova?

Jag har nu äntligen bokat tid för efterkontroll nere på mvc, bättre sent än aldrig:)

Lova har tjatat här hemma efter Lilla Nilla hela dagarna:) så nu har vi ordnat en träff, jag och Lova åker till Svanberga på Torsdag för att hälsa på Nilla och Carin. Ska bli kul och se om dom är nå intresserade av varandra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kanske de;) Verkar iaf vara hela norrtälje kommun det gäller, inte bara min klass. Alltså alla som gick ut 9an -01. Rätt många! :/:)



Ha så mysigt hos Carin o Nilla!

2011-01-20 @ 09:38:28
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0