Liten blir större(fort)!

Herre, igår blev min lilla tjej hela 4 månader, vart tar tiden vägen!!!!!!!? snart står halvåret och knackar på dörren! Lova va ner till bvc idag och väger nu hela 5500g och är 59,6 cm lång, liten men tuff!!:) Har börjat med stl 3 på blöjor och äter potatis med stor aptit!!!

Sitter och chillar i mammas amningskudde;)



Jag älskar tulpaner, just nu står det en bukett på köksbordet tack vare Underbara T Irene E:)


Har en hektisk vecka framför oss, får se när tiden för uppdatering finns igen. Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Meh!!! Jag som är såå snäll och så gör du på detta viset! Tack!!:( hämden är ljuv!!!

2011-02-01 @ 22:44:58
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jompan

Jadu... hon bara växer och växer, tycker det går alldeles för fort. Men ändå VÄRLDENS sötaste lilla trollunge!

2011-02-03 @ 19:17:44
Postat av: Therese

Jag har träningsvärk i mina armar! Allt för dig mitt ♥!

2011-02-07 @ 22:27:11
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0