Snurrig.

Känns som att jag bokat in mej på något imorgon, men jag minns inte vad!!! Om någon känner sej träffad, hör av dej:)  Blivit så himlans glömsk på senaste, blir tokig!!

Lova vänder sej numer från rygg till mage (stolt mamma) så nu måste man ha koll, garvar högt (inte så ofta men händer när man anstränger sej till 120:)), och har fått temprament från någon annan än mej och Fredrik(vi båda är väldigt lugna)!!  Har nått över 5-kilos sträcket och fyller ut stl 62 med hull och hår=).

Hon har blivit en riktigt stor tjej faktiskt!

Här hemma planeras det för dop i fulla muggar, jätte roligt!! Och på tisdag är det dags för babysim, det är vi lite nervösa för, tur att pappa har halvdag så han kan följa med första gången:) Och just ja, Fredrik ska börja jobba dag, 23 januari börjar han jobba från 05.45-13.51 istället för som nu 10-19, ska bli himla skönt!!

Jag har förresten börjat mitt upprag "Nå min målvikt" tidigare i veckan. Jag ska gå ner ett antal kilo, så nu är det slut med godis och bakverk för min del:) wish me luck!!!

Just ja, sunny löper. Bra att ha dokumenterat:)

Passa er så jag inte skickar Lova på er!!

Tack Therese för den nya bilden i headern, blev jätte fint, tur jag har dej <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Yes! Finaste tjejen!

2011-01-10 @ 09:38:26
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0