Veckan som gått.

Få sehär, ja i Tisdags skrev jag sist ja!!! Sen dess...

På Onsdag morgon drog vi till Täby och Therese för lite shopping, Är nöjd med min insats den dagen, kom hem med de jag skulle och inget mer...:) Lite nytt som behövdes till mej och Lova inför dopet, och Gudmor Therese hittade himla fin outfit som hon ska bära på dopet, Kände nästan att jag kommer känna mej lite nerklädd bredvid henne:)  Vi shoppade hela fm och Lova sov, innan jag åkte hem tänkte jag att jag följer med upp till Tessan och ger Lova mat innan jag far hemmåt, och vad upptäcker jag då!!!! Att jag glömt "tuttnappen", eftersom jag använt mej av den i snart 3 månader så kan inte Lova käka utan den nu, hon fattar lixom inte att suga tag i bröstet när inte "tuttnappen" sitter på:) Fick lite smått panik tills jag kom fram till att det bara är att kirra lite ersättning istället! Lugn på taket Mamma Emma!!!

Lova och Therese


Kom hem och tog en kaffe med Madde innan jag åkte till Jenie för att mäta in mej!! Va väl inte så jädrans kul. Hade ökat 3 cm om bröstet, Lova hade ju som sagt fått ersättning under dan:P Tar nya tag till nästa mätning!!

Torsdag åkte vi som sagt till Carin och Nilla, va jätte kul att träffas igen, vi tog en promenad, käka lunch och sen fruktsallad och kaffe:) Nilla va lugn som ett ljus och Lova va inte de, Haha!! Nej men tror min lilla skrutt hade ont i magen eller nått, va ovanligt mycket ledsen. Men lite snack småtjejerna emmelan blev de, dom titta lite på varandra, ganska ointresserade, Mammorna tycker nog att det är mer spännande att dom små träffas:)
Lova fick en jättefin Lasse Åberg body som jag ska visa så fort Lova kan ha den, den va jätte mjuk och fin, Nilla hade en lika dan så nu kan dom va lika snygga i sina bodysar:) Tack snälla Carin!!!
Glömsk som jag är så tog jag inga kort:( När dom kommer hit nästa gång ska det fotas:)

På Fredagen så åkte vi till MosterLinda, dit även Tanja och kusinerna Leo och Lukas kom för en fika. Lind hade såklart bakat, kladdkaka med dajm i, klart jag tog min valfria dag då:) Mums!!
Hade inte sets sen innan jul så e va trevligt, tiden går så fort när man är där så när vi skulle åka hem kom vi på att vi glömt ta kort på dom små!! Fick bli väldigt påklädda bilder:)

Det är nästan 5 månader mellan Leo och Lova, Ganska stor skillnad nu, men snart växer  Lova ikapp!!!

Igår va det lugnt, åkte och åt frulle hos Gunilla (Fredriks mamma), Jag åkte sen hem till mamma en sväng innan det var dags att gå på kalas hem till Johans Bror som fyllde 20 år. Lova va lite grinig, och jag tyckte hon vart det några dagar, så i natt som va så hade hon feber, 38,5 i armhålan, lilla bara grät så fort man la ner henne, fick gå runt med henne här mitt i natten och fick sen sova på mitt bröst. Gör så ont att se när hon inte mår någe bra!! Men vaknade idag pigg och glad, phu!!

Fick smaka lite potatis idag, tror hon gilla de:)



Ska snart ta en promenad och sen hem till Johan och Emelie (som varje söndag)

Fredrik fråga just o jag skriver en bok?!! Ja det blev nästan så, om jag va er skulle jag bara orka titta på bilderna, det är OK!=)

Kommentarer
Postat av: Therese

Va kul att du tycker att jag kommer vara uppklädd! Du kommer vara en riktig MILF! HAHAHA



Tycker ni kan komma hit nån dag snart och spela lite!!



2011-01-24 @ 11:37:17
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0