Mitt <3

Min solstråle är inte hemma. För första gången ska hon spendera en dag och natt någon annanstans är hos sin mamma och pappa. Men jag är lugn, hon är i trygga händer. Dom som fått äran att låna våran skatt är Gudmor Therese och hennes Alexander. Dom kom hit och fikade vid 10 och sen åkte dom med Lova!! Sen dess har vi donat lite i hennes rum, fixat med tv-parabolen (jävlapisssomintefunkar), och spenderat tid på sofflocket:) snart ska i ner till ica å hyra film och köpa gott, ikväll blir det tacos:) Inatt/imorgonbitti ska vi SOVA!!
Om jag saknar min plutt? Ja massor!! Om det är nyttigt att sakna sin plutt? JA jättenyttigt!!

Hoppas bara för eran skull att hon är en exemplarisk liten flicka!! =) Annars Ring!! :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Det är hon, det är bara jag som är lite trögfattad och inte förstår att man inte kan sova hur tidigt som helst när man redan har sovit! Haha. Lilla nussetussan ♥ Ser fram emot imorgon bitti då jag ska få snusa på henne igen! Sov gott bästis!

2011-07-15 @ 22:47:20
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0