Här var jag å Lillskrutte och titta på fot...

img_0358 (MMS)

Här var jag å Lillskrutte och titta på fotboll, igår på fm va de å de va jädrans varmt vill jag lova:) förrutom jobb, loppis och oljning av altan mm så har det hänt grejjer i helgen. Lova krypa på riktigt (inte ålar) och så ställde hon sej mot sin vagn, hon knatar också om ännu lite vingligt och ostabilt med sin gåvagn, stora tjejen är ju faktiskt åtta månader!!!:) å vad tiden går fort.! vi har precis oljat klart på framsidan p nu är jag skit trött!!! Grattis Simon till förstaplatsen i bb 11, du är en värdig vinnare:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. va snabbt de kom upp;)



Va du på lunchen idag eller? Hörde att det bara varade i 1½timma.. tur att jag inte åkte!

2011-06-08 @ 21:22:47
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0