Motivation!!

Jag har sen några veckor tillbaka ätit LCHF-kost, jag trivs himla bra med den och har egentligen inte kännt att det varit nå jobbigt eller tråkigt, (som det annars gör när man bantar) tills nu! Jag har i helgen varit så enormt sugen på ALLT!! Men mest choklad och smågodis:) Jag har även bara gått ner 1/2 kilo på två veckor, (Har totalt gått ner 6,5 kilo) vilket gör att man känner sej uppgiven, och tänker i banorna "äh det här funkar inte, jag åker till ica och köper en helnöt!!"  Hahaha,  Marabou Helnöt är det jag saknar mest. Så, hur gör man för att hålla motivationen uppe när sötsuget grabbar tag i en och vågen har stannat???

Idag är vi på detta humör


Kommentarer
Postat av: Therese

Hörrö duru! Sluta klaga! Du har rasat i vikt och är smalare än smalast nu! Tänk på mig istället:(



Jag bakade men dom smakade skit. Äcklig konsistens och skitstarkt. Receptet var utan sukrin. Det tänkte jag inte på förns dom var i ugnen. Skulle tagit ett recept med det i.. hade säkert blivit mycket godare. Får testa en annan dag.



Tog du inte lite glass då? I helgen alltså..?

Ses imorgon bitti! ♥

2011-06-20 @ 10:59:24
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: anna

Häng med ut och spring!

2011-06-21 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0