Bra start, dåligt slut!

Mitt barn vill inte sova på nätterna längre, eller ja, dom två senaste nätterna:) Men det känns, man blir helt slut. ändå slår hon upp sina bruna kl 06,30 och då är det uppstigning!! Jag som ÄLSKAR att sova till typ 9 iallafall. Tur att BigBrother är kl 7,00 så man har nått att gå upp till:) (Eftersom jag inte orkar va vaken till 22 om kvällarna då det "riktiga" går. Aja, va inte det jag skulle skriva om!!

Våran fm har varit bra, Lova har ätit gröt, badat somnat i sin säng på 2 sek utan gulligull, ätis potatis och morot till lunch och bara vart underbart glad! Jag har målat hennes fondvägg, plockat lite OCH vilat. Allt innan Fredrik kom hem vid 14. Sen var vi bjudna till Lovas Farmor på middag, Va där ett par timmar och sen ska vi åka hemåt, de småduggar lite så jag sätter på torkarna. Vad ser jag då om inte någe vitt som fladdrar på rutan, P-BÖTER!!!!!!! 400 pix!!!! Jag svär på Fredrik hela vägen hem om att han är så j-ävla dålig som inte kunde påminna mej om att sätta upp p-skivan!! Svårt att se att jag kan glömma:) Men faaaan vad arg jag blir!!Dom pengarna  Kunde jag ha gjort nå mycket roligare för!

Nu sover lilltjejen sen 2 h tillbaka, funderar på att gå och ägga mej jag me. Imorgon kommer Tessan på besök, det ska bli trevligt, känns som de va länge sen vi sågs men tänker jag efter va det ju i Lördags:)

Slänger upp en bild på kläderna som vi köpte till Lova i fredags.



Kommentarer
Postat av: Gam.Farmor

Va fin hon blir i sina nya kläder!

Hon känner nog av sina sprutor,därför hon inte sover

så bra,det går över,ha förtröstan Kram på ER

2011-03-10 @ 16:35:39
Postat av: Therese

Här finns det onepiece´s för 699! http://www.chillunited.se/

2011-03-13 @ 14:17:06
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0