En fm i Norrtan!

Har varit i Norrälje hela fm. Hämtat ut ett gratipaket från libero, handlat upp hm-checkar, bytt en mössa ätit en korv m bröd och tvättat bilen. Med oss hade vi Madde som sällskap, en trevlig dag helt enkelt!!!

Men shit, tvättat bilen i en sån där biltvätt har jag inte varit med om sen jag var liten... eftersom risken finns att den kan bli lite repig så ville jag aldrig tvätta min förra pärla i sån tvätt, men med min nya bil har jag inte samma känslor så skit samma, jag kommer aldrig mer att stå och skrubba den för hand, tog guldprogammet idag och det kostade ca 200 pix, helt klart värt vartenda öre!!! Och roligt var det också:) Vi satt som barn på julafton och skrattade i bilen:)

Gratispaketet från libero var inte så kul som jag tänkt mej:(

 

Det här fick jag med mej från hm, hade checkar på 250 kr, och det var precis vad detta kosta. Hade bestämt mej för att handla något till mej själv men det blev 2 tröjor till Hampus, 1 till Daniel och jeanskjol till Lova:)

 

Sunny ville såklart va med på en bild hon me!!!

 

Lillebror Hamus har blivit sååå stor! Nyklippt och snygg;)

Lova i sin nya mössa! Mammas gullplutt!!

Denna fina heldress från KappAhl fick Lova av sin mormor i 1/2-års present:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Seriöst. Jag vill äta upp dig Lova!!! Längtar till nästa helg och veckan efter!!!

2011-04-01 @ 15:19:49
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0