Hon fick godkänt!

Idag va vi ner till bvc för att väga, mäta, ta spruta och 6-mån kontroll. Det gick super! Lilla damen väger nu hela 6,5 pannor:) Och fick inte nedslag på något i kontrollen! Tycker att kontollen inte är så värst seriös, frågar lite frågor, drar, klämmer och lyser lite och antecknar sen fint ner sina kryss! Men vad vet jag!!!

Jag var och såg "Hur många lingon finns det i världen" i helgen, gå och se den... och ta med er "gråtpapper"... haha jag och mamma snyftade ikapp!! Blev mobbade av lillebror efter!!:) Rolig film!!

Här är Lova idag, koftan köpte jag på  kappahl i helgen, det bara stod Lova på den och hon passade juh sååå bra i den!! Sötunge där!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0