mina ikoner är putts veck!!

Mina ikoner är alla puts veck, den man infogar bild, väljer kursiv, fet, stor text, lägger in länkar, ja ALLA mina ikoner som finns när man ska skriva ett inlägg är borta!! Det betyder att jag inte kan lägga upp bilder, och jag som ville visa Lovas kläder som vi köpte i helgen när vi åkte till Kista. Tänkte även lägga upp bilder från idag då vi va hos mamma som fyllde år!! Grattis mamma på 43-års dagen, gamla tant;) Och i lördags va vi på kalas hos Madde som fyllde 26 år, Grattis!! Lova börjar nu bli bättre men va sjuk typ hela förra veckan, har inte fått ta sin spruta, ska dit imorgon igen och då får vi se om hon får ta den. Hoppas!! Nu sitter jag och längtar till kl 21 då börjar ju nämligen "En unge i minuten" Ni missar väl inte de??:) Och sen Big Brother, beroendeframkallande!!

Kommentarer
Postat av: Emeli

2011-03-07 @ 21:29:12
Postat av: Emeli

Testa att trycka på 'Ändra redigerare' -knappen. På höger nedre kanten. Det borde göra så att du får dina ikoner tillbaka. :) (om du inte redan testat de)

Postat av: Emeli

testa att trycka på 'Ändra redigerare' -knappen. På högra nedre kanten. :) (Om du inte redan testat de)

Postat av: Emeli

haha, ser att jag skrev två gånger. Trodde inte att det första jag skrev kom fram :P menmen, vilken tur att min hjälp hjälpte. Tack, det är bara bra med oss. Hon är en så snäll bebis. Hoppas ni me mår bra ;D

Postat av: Therese

Det verkar som du fått hjälp! Kanoon! Saknar er! Ses en sväng på torsdag? Jag går av 11 då!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2011-03-08 @ 20:23:43
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0