Super söta skor i brevlådan:)

För ett tag sen va jag med och tävlade om ett par rosa söta canvas skor till Lova, jag hade tyvärr inte turen att vinna... Men... en snäll kvinna (LillTherese) som är en barndomskamrat till mej, ställde upp och tävlade hon med för att förbättra Lovas chans att få knata runt i dom söta skorna. Och gissa vad, hon VANN:) Så igår låg dom där i våran brevlåda och dom var så fina på Lova, lite stora nu men det är bara bra, då kan hon ha dom när det blir lite varmare ute, och inte behöver ha nå raggisar:)  Tack snälla Therese för skorna:)



Se så glad hon blev när hon fick på sej sina fina skor:)


Om du vill ha lika söta skor så finns dom att köpa HÄR:)


Kommentarer
Postat av: Emma Gunnarsson

Hej! Gud så fin hon blev i skorna din lilla tjej! Är det okej att jag lägger upp bilderna på facebook med skorna och henne!? :)



Maila mig ditt svar till [email protected]



Kram Emma

2011-03-09 @ 20:48:00
URL: http://www.lillasystere.se
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Varsågod Lova-söt! Bara roligt att vinna o göra er glada =) Kramar!

2011-03-09 @ 20:56:59
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Gam.Farmor

Det var det sötaste jag har sett,och så glad hon blev, vilken underbar TJEJ /Kram

2011-03-12 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0