Underbart=)

Idag sov vi till Halv 9!! Men det va inte så lyxigt som det låter, Lova böka nämligen runt från 2,30 till 6,30, så timmar sömn blev inte så mycket ändå:)
Sen har jag och Farmor varit till Vallby blommor, hörde oss för om Häcken (vattna i massor ska vi göra, Fredrik fixar de nu:)) Sen blev jag bortskämd av min underbara Farmor, hon köpte massa fina blommor till mej i förtidig födelspresent, sen följde hon med och plantera och dona:) Farmor kan hon, Tack Farmor du är bäst!:)

Sen kom Carin och Nilla, vi käka lunch gick promenad och avslutade med en kaffe hos Anna, en annan jobbkamrat, som för övrigt sa att jag skulle jobba imorgon, något jag helt förträngt, tur att vi gick förbi där annars hade jag helt missat de, trevlig dag helt enkelt!!

Men jag ska också säga att jag hade en skön helg också, i Fredags åkte jag och Fredrik till Kista och kolla på bio, baksmällan 2 såg vi och den va jätte bra, nästan snäppet roligare än 1:an:) Lova var hemma med Emelie och sen även Johan, det hade gått jätte bra och Lova hade varit glad hela em, sen sov hon när vi kom hem, duktig tjej:)
Sen på Lördagen kolla vi först fotboll, Fredrik spela, han gjorde 5 mål och matchen slutade 8-2! Vilken kille=)
Efter åkte vi till Svanberga till Emelies föräldrar, där det bjöds på god mat, spabad och fotboll!! Helt underbart!!
Söndagen var fullbokade från morgon till kväll, först till Fredriks mamma och gratta, sen min mamma och gratta sen ut till Marholmen och gratta mormors gubbe som fyllde 60 år, och sen till Bistro och käka middag.
En helg fylld till max, det gillar jag=)

Nog med text, hör kommer lite bilder...


Galen huligan i Messi-tröja:)


Jag och Lova <3


Lovas första busstur


Glad tjej i fin HellloKittyKlänning som hon fått av sin g-farmor.


Min fina som blommar om igen:)


Kommentarer
Postat av: G.Farmor

Underbara bilder,skall börjas i tid,det blir väl en fotbollstjej förstår jag!Tack själva ni är oxå bäst KRAM på ER!!

2011-06-02 @ 11:38:09
Postat av: Therese

Seriöst!! Fyfan va gott det är med färska hallon!! :) hoppas ni sålde massor idag, vi får rensa hemma och köra en baklucke loppis du o jag!

2011-06-05 @ 22:14:54
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0