Blondin?

Jag är så jävla bra, vann precis en budgivning på Tradera. Jättefin DidrikssonOverall till Lova. I FEL STORLEK!!! skulle ha stl 70 el 80 och har budat hem en i str 60!! Jag blir så less på mej själv!! Blir till att lägga ut den direkt när jag får hem den!!

Just nu ligger jag i soffan, Lova är hos sin Farmor, jag körde dit henne för ett par timmar sen, och jag börjar inte jobba förrän 14,00! Men jag får inte något gjort, har sorterat lite papper och sen kollat på efter 10:) Man måste ju passa på:)

Har inte laddat upp bilderna från fislisans 1års kalas ännu, men när jag gjort de så komer dom upp här!!





En galen tjej på Kreta!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Herregud. Du kan du!

Du hade ringt, och jag ringde dig men inget svar.. anatar att du ringer igen:)

2011-10-05 @ 17:22:33
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0