Såå trött.

Jag jobbar inte så ofta dag, men när jag gör de så är jag såå trött på em. Nu skulle jag kunna somna på två röda, men Lova ligger ute i vagnen och sover så då måste jag va vaken!! Längtar tills ikväll när jag får sova!! Haha, trevlig människa! I måndags började jag också om med LCHF efter ett break på ca 2 månader. Första dagarna/veckan är riktigt jobbig, huvudvärk, hungrig, trött och grinig. Inte kul. Se fram emot nästa vecka! Har jag nämnt att min karl ÄNTLIGEN ska ta körkort. Han är nu 25 år så det är verkligen på tiden! Han går sista dagen imorgon på sin intensivkurs och i slutet på månaden har han uppkörningen!!! Spännande. Jag är nog mer nervös än vad han är:) Men det ska bli så otroligt skönt att han också kan åka ner på ica och handla mjölk, byta av varandra när vi åker långt osv. Just nu är han och kör gillinge. wihoo!! Nu är det bara att hålla tummarna för att han klarar av både körning å skrivning:)!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jupp, samtalet kom. Dock 2 timmar efteråt.



Jag kommer alltid att vara där, vad som än händer. Mina solstrålar!! ♥



Nu ska jag hoppa i säng. Varit en lång dag idag. Kom hem 22, varit på föreläsning i norrtan.. ZzzZzz. God natt. Love u!

2011-10-13 @ 22:32:59
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh du! Hoppas huvudet mår bättre idag och kom ihåg, ät när du är hungrig! Och en sak till, fyll kyl och frys!

2011-10-13 @ 22:33:45
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0