Grekland- Here we come:)

Bokat å klart, på Söndag kväll, närmare bestämt kl 19,00 så far lilla familjen till Kreta!! Ska blli såå skönt. Känns nytt och spännande som när man åkte själv för första gången, nu när vi har Lova. Lite nervöst och mycket frågetecken, tankar på packning finns i mitt huvud ständigt. Skrev en packningslista (Jag å mina listor:)) till bara Lova som fyllde ett helt A4, Herre, tur jag har Fredrik som kan hejda mej när jag går överstyr. Haha!!
Idag har jag iallafall skickat efter badskor, ska tydligen va bra å ha:) sen fick vi låna solskyddskläder av en jobbarkompis (Tack snälla Helen), å som ni ser nedan så har vi också införskaffat en resevagn, det blev tillslut en Chicco Lite Way och jag är supernöjd en så länge!!

Lova har varit förkyld i ett par veckor å för att va på den säkra sidan nu när vi ska åka så gick Fredrik ner med henne till VC idag, hon hade nå virus och fick hem Mollipect så nu hoppas vi hon blir bra tills på söndag!!

På fredag är det äntligen dags för skintröntgen.. Hoppas att allt går bra å att allt ser bra ut å att hon får slippa medicinen för gott!!!


Lova testsitter nya vagnen


Kommentarer
Postat av: Therese

Yeeey! En uppdaterat blogg!! :)

Så liten hon ser ut i vagnen, tänk när hon är så stor att hon har fötterna på fotstödet! hihi. Älskade lilla vän ♥

2011-09-14 @ 09:06:00
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Grejt med LCHF! Är ju så lätt om man bara vill! :)

2011-09-14 @ 09:35:35
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: jessika

söt unge :)



kolla in min budgivning om du har lust.

2011-09-14 @ 11:39:04
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: gam Farmor

Sötaste som finns,hoppas ni får en härlig semester.Kramar i massor till ER

2011-09-21 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0