Vi2<3

Helgpasset är över å nu är jag hemma med min älskade tjej! Va ju in på ultraljud i fredags, allt såg bra ut. Fredrik konstaterade att det var en liten flicka därinne, då han inte såg någon snopp? Jag är så nyfiken att jag spricker, ångrade nästan när vi åkte därifrån att vi inte frågade vad det var. Men samtidigt inte, ska bli riktigt kul å få titta själv när den kommer ut:) spänning!! Helt otroligt blev vi flyttade till exat samma bf-datum som vi hade med Lova, 26 sep! Lova kom +4 och är alltså född 30 sep!! Hur märkligt är inte de... Bebis kommer när den kommer, men jag ska göra mitt bästa å knipa på Lovas födelsedag ifall jag går över den här gången me. Sen ett tag tillbaka känner jag att det är full rulle inne i magen, Såå mysigt!


Kommentarer
Postat av: therese

Vilka busiga tjejor <3 hur jobbar du i veckan?

2012-04-22 @ 18:09:24
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0