Bandpasta!

Igår vid middagen satte Lova en Bandpasta i halsen, jag såg att den satt i halsen men fick inte tag i den, hon harklade till och efter det lät hon dunderförkyld. Vi misstänkte att den åkt upp i näsan och försökte få henne å nysa och fräsa hela kvällen. Hon sa också att hon va snorig. Vi fick inte tag på nån pasta så hon fick tillslut gå å lägga sej.
Men så imorse när hon vaknat å väntar på vällingen så gnäller hon över att hon är snorig igen å så nyser hon till, och ja mycket riktigt kom pastan ut!! Den långa från näsan och den lilla från halsen:)


Kommentarer
Postat av: therese

Åh fy va läskigt och äckligt! Stackars Lova!! <3

2012-06-17 @ 08:17:54
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: G Farmor

Stackars liten,va otäckt de skulle ha känds!

2012-06-17 @ 23:04:45
URL: http://maj.gordalen.hotmail.se
Postat av: Therese

Det kanske är annat att se beteenden utifrån än att vara i dom själv. Men jag kommer aldrig acceptera att mitt barn grinar eller gnäller sig igenom hela dagarna och att jag hela tiden ska försöka vara den till lags genom att roa eller hela tiden erbjuda annat t.ex mat. Att få ett NEJ har ingen dött av! ;) Föräldrar borde säga nej oftare! Barn är så smarta, dom vet precis hur dom ska göra för att linda sina föräldrar kring lillfingret även fast dom bara är små.



Som sagt, jag klankar inte ner på dig, jag säger bara hur jag vill vara som förälder.



Btw, jag ska på bröllop i september. Storebror ska gifta sig! haha :)

2012-06-19 @ 19:35:29
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0