Besök hos MVC

Igår va jag på första besöket hos MVC sen inskrivningen. Allting var på topp:) Hjärtslagen låg på 132 vilket är lågt jämfört med Lovas som låg runt 150 vid varje besök. Det sägs ju att pojkar har lägre en flickor:) haha, är så jädrans nyfiken!!
Pratade lite om att jag får sammandragningar väldigt ofta och behöver inte anstränga mej mycket alls innan dom kommer, hon sa att det är vanligt att dom kommer tidigare, oftare och känns mer vid andra graviditeten. På mej stämmer det verkligen in då jag knappt hade några med Lova! Men annars mår jag toppen:)
Ny tid om ca 3 veckor, men då i Norrtälje eftersom det är semesterstängt i Rimbo.
Har fått beviljat gravpenning också, så den 29 juni har jag mitt sista pass på lååång tid, underbart!!

Imorgon ska det handlas sand till sandlådan, äntligen!! Sen väntar ett nattpass på jobbet innan jag tar helg!


Kommentarer
Postat av: therese

Var försiktig nu och bär inte tungt, de kan pappan göra!!

2012-06-14 @ 07:16:26
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0