Depp!

Även fast jag vet att det är en vecka kvar till bf imorgon kan jag inte rå för att jag börjar känna mej deppig över att bebisen inte kommer ut!! Dagarna känns såå långa, å nu börjar Lova bli förkyld också, vet inte om jag ska skicka henne till dagis imorgon eller om hon ska få va hemma, får se hur hon mår imorgon. Å om Lova blir sjuk är man ju verkligen låst här hemma!!. Känns som vi snart inte kan hänga med Farmor Maj heller då hon borde va less på oss som ringer vareviga dag när vi är rastlösa:) 
 
Nej nog med gnäll, ska rycka upp mej. 8 dagar till BF

Kommentarer
Postat av: Therese

1 fjuttig vecka. gissar att han tittar ut i helgen <3

2012-09-19 @ 15:44:39
URL: http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0