Det finaste till den finaste.

Vad kan detta vara?...
 
 
... Finaste åkpåsen till Finaste Tjejen.
 
 
Fastnade för den här från Elodie Details första gången jag såg den, Lova bara skulle ha den!
Tror iof att jag är snäppet gladare än Lova över den=) Hoppas bara att den passar bra i Åsnan:)
 
Vad har jag gjort i veckan då?
 
 
Påbörjat packning av BB-väskan, och packat en Lova väska:)
 
Igår va jag å Lova in till Johanna och Jack, vi åkte buss in å Lova satt som ett ljus hela vägen, överlycklig!!
Fikade, käka lunch å hade de bra:) När vi kom hem sov vi ett par timmar innan vi lämnade Lova hos sin Farmor för övernattning och jag å Fredrik åkte till Täby C å kolla bio, passar på innan lillen kommer:)
 
Självklart är det här det bästa som hänt...
 
När jag för första gången fick bebisgosa med Finaste Leila <3
 
Imorgon ska jag få träffa henne igen (och hennes föräldrar:)) Å vad jag längtar!
Då ska även Fredrik å Lova med, spännande!!
 
 
Bf 18 dagar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi längtar oxå!!

2012-09-08 @ 15:55:54
URL: http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Nilla

Vilken fin åkpåse! Och ursöt Leila<3...

2012-09-11 @ 09:41:13
Postat av: lotta

Vill se kort på båda sessorna ihop.

2012-09-13 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0