Ingen prinsessa idag:(

Idag skulle bästis ha fått sin lilla prinsessa (BF-dag) men bebis ligger kvar där inne å myser i värmen!! Jag börjar bli riktigt nervös nu, kollar mobilen hela tiden ifall jag skulle missa att hon ringt å sagt att det är dags å åka in!! Nu är de nära!! Hoppas att bebis väljer att komma ut på onsdag, känns som en bra dag:)
 
 
Den här helgen har vart såå lång. Trevlig Kräftskiva på gatan i fredags, kalas hos kusin Ebba 9 år och Mormor 63 år  igår och idag en trist hemmadag hela dagen. Usch!!
Imorgon ska vi till Carin, Nilla och lilla Nova. Som Lova har tjatat och längtat efter Nilla, så nu äntligen!:) Ska bli jättekul att få träffa deras lilla nya familjemedlem å höra hur allt gått!!
 
Imorgon har jag 23 dagar kvar till BF, men jag blir ju inte  ledsen om den vill komma ut nån vecka innan:)
Lova börjar nog också tycka att det ska bli ok med en bebis här i familjen. För nån dag sen sa hon att bebisen skulle få sitta i hennes knä sen. Och idag när vi kolla på Madicken då hon får en lillasyster, så säger hon "Lova åsså få en bebis" och titta på mej å såg glad ut!!:) Kändes bra i mammahjärtat <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Lilla snuttan kommer bli världens bästa storasyster genom vått och torrt ♥

2012-09-03 @ 07:17:29
URL: http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0