Leila<3

Imorse kom hon 04.25!! Och så himla fin! Åkte dit på em idag och mös med henne, kunde inte få nog, ville helst stanna hela kvällen men fick slita mej därifrån strax innan sju så mamma och pappa också fick sniffa på sin skatt:) helt otroligt att man kan känna sån kärlek till något så litet vid första ögonkastet<3 hon var verkligen helt perfekt!! Längtar tills dom landat hemma så jag å Lova kan åka dit å mysa mera! Ska bli roligt att se hur Lova reagerar också, tror det kommer gå jättebra! Är så stolt över min bästa vän Therese, och såå glad för hennes och Alexanders skull, äntligen fick dom sin lilla flicka! Nej nu ska jag hoppa i säng och vakna imorgon en dag närmre min egen plutts ankomst:) längtan är total!!! Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0