Sömnlös på Skyttevägen!

Kl 01,50 vaknar jag av att Lova grinar till, gör mej beredd (ta sej upp ur sängen höggravid) på att gå in i hennes rum å hämta henne, men de blir tyst och hon somnar om. Jaha känner mej smått kissnödig och efter en halvtimmes velande fram och tillbaka så bestämmer jag mej för att gå upp å tömma blåsan. Går å lägger mej igen och försöker somna om men jag är KLARVAKEN!! Börjar surfa runt på mobilen, letar bloggar som har Bf i september, fastnar i bloggvärlden och förstår att min Fredag kommer bli en trött dag för mej när jag plötsligt rycker till av att Fredriks väckarklocka ringer 05.00!! Jaha de va den natten, känns sådär att somna nu när Lova säkert vaknar om nån timma, men en timmas sömn vore iof skönt. Jag gör ett försök!! Bf om 19 dagar!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh stackare! Verkar sovit mindre än mig :/ kram för att du är världens bästa vän <3

2012-09-07 @ 10:07:21
URL: http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0