Valborg.

utan att tänka på vilken dag de va så tog jag på mej att jobba ikväll! men nu är det gjort och det gick galant, fanns att göra hela kvällen så tiden sprang iväg:)

var på gymmet en sväng innan jobbet, tanken är att jag ska slimma till mej lite till badsäsongen, önska mej lycka till:) kör lchf som jag kört förut och trivs väldigt bra med, men den här gången går det seegt! man vill ju helst att fettet bara ska rinna av lixom:)

imorgon ska vi hänga med våra bästa vänner:) det här är för nån vecka sen när vi va där!! hur sööta får man va?:)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vill gärna fota i slutet av maj där! Hela familjen igen eller Lova och Nellie? :)

2013-05-05 @ 10:24:24
URL: http://martinssonfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0